Jag och Emmy har beställt vänligt, vattenbaserat nagellack, alltså helt utan lösningsmedel! Hon ville ha gult, jag lila. Kolla in länken! www.piggypaint.com
Visar inlägg med etikett nagellack. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nagellack. Visa alla inlägg
torsdag 25 augusti 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
