Visar inlägg med etikett nagellack. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nagellack. Visa alla inlägg

torsdag 25 augusti 2011

Vänligt nagellack!

Jag och Emmy har beställt vänligt, vattenbaserat nagellack, alltså helt utan lösningsmedel! Hon ville ha gult, jag lila. Kolla in länken! www.piggypaint.com

Bloggintresserade